Spółka KŁOS w celu świadczenia i utrzymania usług dla swoich Klientów na wysokim poziomie wprowadziła do organizacji szereg systemów, które zostały wymienione i opisane poniżej:

  1. CALL CENTER (CC) – 24 / 7 / 365 - centrum przyjmowania zgłoszeń serwisowych 24H na dobę
  2. HELP DESK (HD) – bezpośrednie, bieżące wsparcie
  3. CUSTOMER RELATIONSHIP MENAGEMENT (CRM) - system zarządzania kontaktami z Klientem
  4. SKONSOLIDOWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA ZLECENIAMI (CC + HD + CRM)
  5. SERVICE LEVEL AGREEMENT – bieżący i zautomatyzowany nadzór – CRM
  6. MAGAZYN – centralny, regionalne oraz mobilne
  7. KOMUNIKACJA – e-mail i tradycyjna łączność
  8. FLOTA SAMOCHODOWA – gwarancja operacyjnej mobilności
  9. WARSZTAT – specjalistyczne zaplecze naprawcze
  10. GWARANCJA – dostęp do części zamiennych
  11. WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE
  12. SZKOLENIA - polityka szkoleniowa kadry